Kunde- og serviceregister
  
fredag 18. juni 2021          
Startside Registrer din bedrift Informasjon Screenshots Prøv testversjon Spørsmål og svar Tjenester/priser Kontakt
Informasjon om tjenesten
Hvorfor bruke serviceassistenten..?

Serviceassistenten er laget med hensyn til at det skal være veldig enkelt å bruke. Det inneholder nok funksjoner, ikke mer! Prøv demoversjonen!

Rask oversikt:
Ved innlogging møter man en startside der man raskt får oversikt over ukens, månedens eller en gitt tids servicer. Disse kan sorteres etter kundens plassering eller hva man måtte ønske. Dette gjør at man rask får oversikt over hva som til en hver tid skal gjøres og hvor det skal gjøres. Du kan prøve en prøveversjon her.

Bedre kontroll:
Hva er gjort? Når ble det gjort? Hvem utførte det?
Ved å registrere alle dine montører/servicemontører blir disse knyttet opp mot de servicene de gjennomfører ut til kundene. Alle servicelogger lagres på hver av kundenes pumper.

Lettere planlegging:
Ved å angi tidsperspektiv for kommende servicer, for deretter og sortere på for eksempel sted kan man med få museklikk planlegge den kommende uken, måneden eller et gitt tidsperspektiv. Gjør servicearbeidet mer effektivt, unngå unødvendig kjøring!

Høyere effektivitet:
Ved å ta i bruk serviceassistenten vil du komme til å bruke mindre tid på administrasjonsarbeidet. Bedre planlagte dager for servicemontørene gjør at man samtidig blir mer effektiv i servicearbeidet. Tildel servicer til dine montører og montørene ser til en hver tid hva som skal gjøres, hvor og når. Servicelogger kan også føres på servicestedet.

Mer fornøyde kunder:
Unngå å utsette eller gå glipp av servicer på grunn av tidsmangel, dårlig planlegging eller avtaler som går tapt. Ved å bruke serviceassistenten aktivt holder du orden og kan virke mer seriøs utad.

Bedre inntjening:
Hold deg a jour med dine servicejobber. Unngå å gå glipp av servicejobber eller at de hoper seg opp. Samtidig gir fornøyde kunder bedre inntjening!

Praktisk informasjon

Ta i bruk tjenesten:
Det eneste du trenger å gjøre for å dra nytte av serviceassistenten er å registrere din bedrift, dette gjøres her. Velg assistentpakke. Oversikt over pakkene kan du se her. Når dette er gjort kan du umiddelbart logge inn å begynne å bruke tjenesten. Ingen installasjoner på din maskin trengs.

Betaling:
Du vil noen dager etter registrering motta en faktura. Denne har 14 dagers betalingsfrist. Trengs en prøveperiode kan dette selvfølgelig ordnes. Ta kontakt.

Om tjenesten:
Tjenesten serviceassistenten er levert av Tast IT, som er et enkeltpersonforetak lokalisert i Oslo. Systemet var i utgangspunktet utviklet for en varmepumpeleverandør med rundt 2000 kunder. Denne leverandøren er i dag en daglig bruker av systemet.

Programvare:
Tjenesten er levert som en web-basert tjeneste. Dette gjør at man ikke trenger å installere ny programvare på dine maskiner. Alt du trenger er tilgang til internett. Dette gjør at servicemontørene allerede ut til kundene kan fylle ut servicelogger(om de har tilgang til internett, via for eksempel mobilt bredbånd eller en mobil enhet).

Ta kontakt

Ta gjerne kontakt om noe er uklart og om du fremdeles lurer på om det er noe serviceassistenten kan hjelpe deg med. Mest sannsynlig er det det.

 
Logg inn
Brukernavn:
Passord:
 
Glemt brukernavn/passord?
Utviklet av Tast IT Les brukerveiledning