Hvorfor bruke serviceassistenten..?
Serviceassistenten er laget med hensyn til at det skal være veldig enkelt å bruke. Det inneholder nok funksjoner, ikke mer! Prøv demoversjonen!
Rask oversikt:
Ved innlogging møter man en startside der man raskt får oversikt over ukens, månedens eller en gitt tids servicer. Disse kan sorteres etter kundens plassering eller hva man måtte ønske. Dette gjør at man rask får oversikt over hva som til en hver tid skal gjøres og hvor det skal gjøres. Du kan prøve en prøveversjon her.
Bedre kontroll:
Hva er gjort? Når ble det gjort? Hvem utførte det?
Ved å registrere alle dine montører/servicemontører blir disse knyttet opp mot de servicene de gjennomfører ut til kundene. Alle servicelogger lagres på hver av kundenes pumper.
Lettere planlegging:
Ved å angi tidsperspektiv for kommende servicer, for deretter og sortere på for eksempel sted kan man med få museklikk planlegge den kommende uken, måneden eller et gitt tidsperspektiv. Gjør servicearbeidet mer effektivt, unngå unødvendig kjøring!
Høyere effektivitet:
Ved å ta i bruk serviceassistenten vil du komme til å bruke mindre tid på administrasjonsarbeidet. Bedre planlagte dager for servicemontørene gjør at man samtidig blir mer effektiv i servicearbeidet. Tildel servicer til dine montører og montørene ser til en hver tid hva som skal gjøres, hvor og når. Servicelogger kan også føres på servicestedet.
Mer fornøyde kunder:
Unngå å utsette eller gå glipp av servicer på grunn av tidsmangel, dårlig planlegging eller avtaler som går tapt. Ved å bruke serviceassistenten aktivt holder du orden og kan virke mer seriøs utad.
Bedre inntjening:
Hold deg a jour med dine servicejobber. Unngå å gå glipp av servicejobber eller at de hoper seg opp. Samtidig gir fornøyde kunder bedre inntjening! |